Framtiden

 
 
 
 
 
 
 
Jag pratade med min syster för någon dag sedan om framtid. Vad gör jag om 10 år? 
Jag tror att jag har flyttat till Göteborg och pluggar/blivit precis blivit klar utbildad så att jag kan jobba med att hjäla människor. Jag hoppas att jag ha hittat en kille som kommer att leva mitt liv med. Jag skulle gissa att jag har en hund eller två som är som mina barn haha.=:)
Jag hoppas att jag är lycklig och att jag känner att jag är nöjd mitt liv och att jag ser en ljus framtid. 
 
Det är lite läskigt att tänka om bara 4 år tar jag studenten... Tiden går för snabbt, minns när man liten och längtade tills högstadien snart är det kapitlet klart! Jag gör mitt första gymnasieval redan till hösten wow... Jag kommer tycka att det kommer vara skönt att börja gymnasiet de blir lite som en ny start och jag tror jag behöver det. Vad känner ni/ kände ni med detta att börja gymnasiet?
 
 
 
Allmänt | |
Upp